Viss par veselīgu dzīvesveidu

Kardioloģe Dr. Iveta Mintāle: “Vidusjūras diētu var dēvēt arī par Baltijas jūras diētu – to veido sezonāli augstas kvalitātes vietējie dārzeņi, augļi, pilngraudu un piena produkti, gaļa, zivis. Neskaitāmi pētījumi pierāda šīs diētas principu efektivitāti sirds un asinsvadu slimību, onkoloģisko saslimšanu, cukura diabēta un citu slimību risku mazināšanā. Turklāt veselīgs svars un dzīvesprieks būs jūsu sabiedrotie ik dienu! Lai izdodas!”

Latest from the Blog

Anšovu mērce Cēzara salātiem

Nepieciešams: 1 ķiploku daiva 2 anšovi 1 olas dzeltenums Sinepes 1/2 citrona sula 2 pilieni Worchestershire mērces Extra virgin olīveļļa Ar dakšiņu saspaida anšovus un ķiploku, ievieno olas dzeltenumu, citrona sulu, sinepes un sakuļ, ja ir elektriskais mikseris, būs vienkāršāk. Pamāzām pievieno olīveļļu, līdz mērce kļūst krēmīga. Mērci var izmantot gan Cēzara salātiem, gan citiem!

Cēzara salāti ar mājās taisītu mērci

Nepieciešams: Romiešu salātlapas 2 baltmaizes šķēles Sarīvēts parmezāns Pēc izvēles apcepta vista vai garneles (var izlaist) Cēzara salātu mērcei: 1 ķiploku daiva 2 anšovi 1 olas dzeltenums Sinepes 1/2 citrona sula 2 pilieni Worchestershire mērces Extra virgin olīveļļa Ar dakšiņu saspaida anšovus un ķiploku, ievieno olas dzeltenumu, citrona sulu, sinepes un sakuļ, ja ir elektriskais…

Vista ar turku zirņiem

Nepieciešams: 1 – 1,5 kg vesela vista 200g vārīti turku zirņi 1 sīpols 3 ķiploku daiviņas 1/2 bundžiņas mizoti tomāti 1 citrons extra virgin olīveļļa garšaugi pēc izvēles – timiāns, rozmarīns, salvija, oregano vai citi, sāls, pipari Pagatavošana:  Pannā viegli apcep sakapātu sīplo un ķiploku. Pievieno turku zirņus un sautē 10min. Pievieno sāli un melnos piparus. Pievieno…